Måste jag stena min granne?

Idag har den här insändaren lite otippat hittat tillbaka till rampljuset på Facebook. Den är några år gammal med en amerikansk förlaga men ändå:Den har ju onekligen sina poänger men vi ändå mest intresserade för att det ger oss anleding att titta på en gammal favoritepisod från The West Wing – igen och igen och igen. Vi tröttnar aldrig.

Edit: Vi har nu nåtts av information (tack Henrik Andersson Vogel) om det så kallade originalet. Med sånt här kan man förstås aldrig veta men titeln är i vilket fall som helst bäst hittills: ”Why Can’t I Own a Canadian?

Det här inlägget postades i utrikes och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Måste jag stena min granne?

  1. Jake skriver:

    Jag kan inte hitta den vers 44 i 24:e kapitlet i 3:e mosebok, finns detta överhuvudtaget?

Kommentera

